Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Eva - 2 mars 2007 13:06

.. var precis vad jag blev idag efter dagens 2,5 timmes löppass. Själva passet gick bra det var sen när jag kom hem och hade duschat som jag bara var tvungen att ligga ner och titta i taket. Och svettades och svettades, visste inte var jag skulle ta vägen, kylskåpet? Hur som helst hade jag och Martin bestämt oss dagen innan att vi skulle simma i havet klockan fem eftersom det var IM-simträning då. Efter många om och man pallrade jag mig iväg. Och som det blåste, det gick vita gäss mitt ute på havet. Så simträningen var inställd. Istället for vi till simhallen på Universitetet och simmade istället. Sen åkte Martin med Jonas och Björn och åt buffé, men jag orkade inte följa. Jag åt hemma och duschade kallt, och nu svettas jag bara lite….. Imorgon blir det långtur på cykeln.

Ovido - Quiz & Flashcards