Alla inlägg den 3 mars 2007

Av Eva - 3 mars 2007 13:05

på cykeln blev det idag. Kände mig mycket piggare i morse när jag vaknade än vad jag gjorde då jag äntligen lyckades somna i gårkväll. Det var väldigt varmt. Men idag var det ett enda stort grått moln på himlen när vi cyklade i väg, jippi! Vi var ute åtta timmar, effektiv cykeltid var 6,5-7 timmar. Vi stannade ett par gånger och fyllde på dricka och tittade på utsikten och apor. Men solen sken inte och det regnade till och med lite. Men inte så att man frös, men man svettades inte lika mycket som man tidigare gjort. Direkt efter cyklingen sprang jag 20 minuter i ganska hårt tempo. En kul sak var att när vi var på väg hem så cyklade Martin ifrån mig i en nedförsbacke (det var inte kul) men när jag kom ner så stod han och pratade med en vit bil som körde om mig nedför. Hann tänka nu har de kört i varandra men så var det inte. Det var Camilla och hennes Lars från Heleneholm som också ska vara med och tävla. Det var kul. Imorgon ska vi ”slåss” med hajarna i havet, om det inte blåser för mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards