Alla inlägg den 2 april 2007

Av Eva - 2 april 2007 20:49

Nu har jag börjat tränat igen på riktigt efter min "korta" förkylning. Igår blev det cykel och simning. Och på kvällen kort löpning och styrka. Idag har jag sprungit och cyklat. Men tyvärr slarvat med maten och det visade sig på kvällscyklingen då jag var tvungen att stanna och köpa godis. Och när jag kom hem var jag iallafall vrålhungrig och trött. Hade bara ätit riktig lunch, sedan bara fil och mackor innan jag stack iväg och cyklade kring halv sex.Imorgon ska jag försöka mig på ett längre distanspass på cykeln. Får se hur det går.Jag gillar ju att skriva om djur och jag måste bara skriva om alla grodor och/eller paddor som verkar vaknat till liv. Jag har säkert sett minst tjugo stycken under mina löp och cykelpass sedan jag kom hem. Jag tror att det är ett grodår i år.Kul med djur.Igår räddade jag och Martin en trött humla som vi hittade på våran vardagsrumsmatta. Den var nästa död så jag tog ut den på en tidning och satt den på vårt altanräcke. Martin hämtade lite honung och gav den att äta. Och det tog väl en halvtimme sedan flög den iväg. Hur pigg som helst! Som sagt var det är kul med djur.

Ovido - Quiz & Flashcards