Alla inlägg den 9 april 2007

Av Eva - 9 april 2007 21:58

Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen. Efter frukosten sprang jag iväg till simhallen och simmade en timme. Sedan sprang jag vidare till Sisjön, där jag sprang en runda innan jag vände och sprang hem igen. Totalt sprang jag lite drygt två timmar. När jag kom hem så lagade mat, hann precis äta och duscha innan Martins föräldrar och mormor kom hit för att hjälpa oss med vårat hus. Martin och hans pappa la klinkers i källaren. Martins mamma och mormor var ute och rensade, skottade jord, drog i upp rötter,krattade jord m.m Mest av alla skottade Martins mormor, Maj, jord och rensade ogräs. Jag är verkligen imponerad av vad Maj orkar, hon fyller snart åttio år, man kan verkligen se vem Martin har fått sin styrka och envishet från. Vi är verkligen tacksamma för all hjälp vi fått med vårat hus. Är verkligen behövligt. Är svårt att hinna och kunna allt själva.Okej, nu lämnar jag huset och fortsätter med dagen. När de åkt hem så bytte vi om snabbt och cyklade iväg och körde en duahlon intervall, löpning, cykel, löpning på totalt 15 minuter. Dagen avslutades med ett styrkepass på roddklubben. Och nu sitter jag här vid datorn, trött, men glad att vi hunnit med så mycket på en dag.

Skapa flashcards