Alla inlägg den 10 april 2007

Av Eva - 10 april 2007 21:58

Ja så är det bara och idag är en sådan dag. Vaknade sent, klockan nio, halv elva var vi ute och cyklade, efter att ha hängt upp en massa. Idag har solen varit framme nästan hela dagen, men det har inte varit så jätte varmt. Cyklade med windstopper-jacka, men jag fick ta av ärmarna för det var varmt. Men handskarna behöll jag på. Det blev ett bra cykelpass, fast jag inte var vidare pigg men jag trampade på. Direkt efter cyklingen sprang jag 10 minuter. Sen försvann bara tiden. Läste lite tidnigar bland annat nyaste Outside som kom i brevlådan idag. Där var det ett rätt stort reportage om mig och Martin. Sen surfade jag lite, for och handlade och nu sitter jag här vid datorn och ska snart fara och simma och sen efter simningen är det bara att gå och sova. Tänk vad man hinner mycket vissa dagar och lite andra dagar. Idag är en sådan dag när jag inte hunnit speciellt mycket, förutom att träna.

Ovido - Quiz & Flashcards