Alla inlägg den 15 april 2007

Av Eva - 15 april 2007 16:00

Igår sprang jag Göteborg Cross Country. Jag var med i motionsklassen, 5 km och kom tvåa. Jag blev trött men ändå inte trött. Jag hade inte kunnat sprinag fortare men jag var iallafall inte trött när jag kom i mål. Låter konstigt men det var känslan. Jag tror att det beror på att jag inte är van att springa fort. Så det är bara att försöka tävla sig i form.
Vi får se hur det går.
På onsdag är det dags igen, då är det DM i terränglöpning, 4 km. Blir också ett ordentligt fart pass. Jag vann förra året, men det blir tufft att försvara den segern.
Idag har jag tränat nästan hela dagen. Vi for ut åtta i morse. Cyklade till Fjärås ( 1 timme), simmade en timme där, sedan lämnade vi våra väskor där cyklade en sväng på tre timmar innan vi cyklade och hämtade våra väskor och cyklade hem. Så total blev det sex timmar ungefär.
Tänkte springa i eftermiddag men jag får se hur det blir. Känner mig för trött just nu.
Och så kommer min mamma och hälsar på, det ska bli roligt!

Skapa flashcards