Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

Landslaguppdrag i cykel!

Av Eva - 22 maj 2007 22:52

Igår ringde förbundskaptenen i cykel Hans Falk mig och erbjöd mig att följa med landslaget till Polen och köra tävlingen Tour de Pologna (Polen runt) den 31/5-3/6.
Eftersom jag egentligen hade tänkt köra Ironman 70.3 i Österrike den helgen så blev jag först lite tveksam. Men efter ett tag och några telefonsamtal senare bestämde jag mig för att åka med till Polen.
Det är inte varje dag som man får erbjudande att åka med cykellandaslaget, iallafall inte om man egentligen är triathlet.
Tävlingen är ett etapplopp över fyra dagar. Ingen tempolopp, tyvärr, men väldigt kul iallafall.
Anledningen till att jag får åka med vet jag egentligen inte, frågade aldrig men Sverigecupen i Uppsala där jag var tvåa var ett sk obslopp, dvs Hans var där och kollade. Sen har jag tillsammans med mitt lag försökt köra rätt hårt under vissa delar av lopp. Det är verkligen lagets förtjänst att jag nu får åka. Utan dem hade de aldrig gått så bra som det gått.
Skoj är också att Emma, i laget ska med.
Det är sex stycken tjejer som ska åka.
 

 
 
Ingen bild

Fan

23 maj 2007 07:45

Stort Grattis och lycka till !!!!

 
Ingen bild

Valverde

23 maj 2007 08:00

GRATTIS!!
Riktigt kul att du får "chansen" med landslaget. Hoppas det blir en kul upplevelse och att du presterar det du vill.
Komihåg att njuta av framgångarna du har!!
Du e grym!! - bra att fler upptäckt det :)

 
Johan

Johan

23 maj 2007 10:44

Grattis till landslagsplatsen Eva.

http://www.johangustafsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Peter F

23 maj 2007 10:45

Som sagt, alltid lika rolig läsning på din blogg. Från raid Ukatak till landslaget i cykel. Coolt. Lycka till!

 
Ingen bild

Reymar

23 maj 2007 21:04

Grattis! Både landslag i triathlon o cykel!Inte dåligt. Åker själv till Örebro imorgon för Vänern runt på min motionsnivå.

 
Ingen bild

Catarina Eliasson CK Master

24 maj 2007 11:17

Stort Grattis! Du har verkligen kört bra så det är inte alls förvånande att du får köra blå-gult!
Lycka till!

 
Ingen bild

Chrisse

25 maj 2007 22:14

Härligt tjejen och stort GRATTIS! Inte alls förvånande att du blev uttagen -> du hör hemma där! Syns på söndag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards