Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Eva - 28 maj 2007 22:28

går att läsa på min hemsida www.evanystrom.com

Resultat: http://www.svensktriathlon.org/t4i.aspx?p=107524
Klicka sedan på Hallsta triathlon


Idag har jag jobbat. Och imorgon bär det av till Polen med cykel landslaget. Ska bli väldigt kul. Jag ser framemot det samtidigt som jag är nervös för den enorma klungan som kommer att vara. Men det är bra träning. Och jag ska verkligen försöka göra mitt bästa.
Jag har aldrig kört ett etapp lopp över fyra dagar tidigare så bara det ska bli spännnade.
Ska försöka hitta internet någon av dagarna i allafall men jag kan inte lova något.
Tävlingen heter Tour de Pologne, har tyvärr inte hitta någon hemsida till tävlingen, men det finns kanske?!
Nu måste jag sova. Är väldigt trött, trots att jag sovit två gånger idag. Har varit iväg på klassresa över dagen med en klass. Vi åkte buss ca två timmar tur och retur, och jag kunde inte vara vaken utan somnade bägge vägarna.

Ovido - Quiz & Flashcards