Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Eva - 9 juni 2007 20:13

Började dagen med ett dopp tillsammans med Herkules. Det vill säga Herkules hade simträning i morse kl. 9 i en sjön. Vi var 8 tappra triathleter som simmade iväg i det härliga vädret.
Jag hade med mig min cykel i bilen (som Martin körde hem efter simingen) så jag cyklade iväg direkt efter simningen.
Det var varmt men man ska inte klaga! Bättre värme än regn!
Sen var det bara hem och äta sedan var jag och Martin tillsammans med roddklubben med och rodde ett brudpar från Landvetterkapell till Hällsnäs. Var betydligt jobbigare än jag trodde att det skulle vara.
Kommer mest troligen att ha träningsvärk i armarna i morgon.
Kanske inte så bra med tanke på att det är tävling i triathlon imorgon i Oskarström, utanför Halmstad.
Men det är bara att göra sitt bästa efter sina förutsättningar!
Sen är det bassänsimning också, och jag kan inte voltvända.....
Men det är iallafall inte rullåkning och det är ju bra!
Återkommer imorgon med en rapport från tävlingen!

Skapa flashcards