Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Eva - 12 juni 2007 21:31

Idag har jag mest tränat och bara varit hemma. Först blev det cykel, sedan gräsklippning ( i cykelbyxor och top, men är man "triathlon-cyklist" så är man:)).
Sen på kvällen var jag och sprang med Herkules. De har intervall träning varje tisdag.
Det var skoj, att träffa klubbkompisar som man inte träffar så ofta annars. De sprang som sagt var intervaller men jag kände mig seg från söndagens tävling så jag joggade bara.
Sen när jag kom hem tänkte jag simma...
Tänkte och var på väg men ångrade men, satt mig i soffan, ångrade mig igen, satte på mig baddräkten, ångrade mig igen, men efter över en timmes velande hit och dit bestämde jag mig för att simma. Hoppade i kvart i nio. Riktigt härligt i vattnet. Även fast jag är en riktigt badkruka. Måste var över tjugo grader i vattnet. Simmade i Stensjön, det är ingen stor sjö så den värms upp snabbt.
Resultat från söndagens tävling finns på:
http://www.svensktriathlon.org/t4i.aspx?p=107524

Skapa flashcards