Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Eva - 19 juni 2007 16:32

för att mina ben kändes mycket piggare idag än de gjorde en enda dag förra veckan.
Låter kanske konstigt men så är det. Förra veckan var mina ben verkligen slitna och trötta speciellt när jag försökte cykla.
Men idag när jag cyklade så kändes de mycket piggare. Vilket bara är positivt.
Vilade först i lördags sedan tävlade jag i söndags sen vilade jag igår igen. Kanske var det som gjorde susen.

Idag är för övrigt min första semesterdag. Skönt!
Solen skiner och jag och Martin ska snart iväg och simma. Det blir nog Stensjön idag eller Södra långvattnet, vi har inte bestämt oss. Det blir inte så mycket, knappt någon bassäng simning alls för min del just nu. Bara utomhussimning, Sist jag simmade i bassäng var förra söndagen på tävlingen i Furuund. Innan dess, kommer jag inte ihåg.

Tänkte springa en sväng också idag, blir nog direkt efter simningen, kan bli segt annars om man först far hem och sedan ska ut igen. Får då ska man först laga mat sedan äta, vila på maten, sen ringer telefonen, och sen ska man bara....

Skapa flashcards