Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Eva - 20 juni 2007 22:48

Idag trodde jag verkligen att jag såg ett sjöodjur eller en stor hemsk fisk.Hade inte Martin varit med idag när jag, vi skulle simma hade jag vänt och farit hem. För när vi kom ner mot vattnet såg jag något konstigt i vattnet. Såg ut som en stor fisk som visade sig vid ytan. Den simmade bort åt mot några killar som var och simmade. Martin ropade på dem och när de svarade sa de - det är ju bara dykarna!
Och så var det. Det var två dykare i sjön. Fråga inte vad de gjorde där i den  sjön, Södra Långvattnet som är 900 meter lång och inte alls bred.
Så jag vågade simma. När vi steg upp sedan så satt dykarna på land. Frågade vad de kollade efter, de hade inget riktigt svar. Kanske bra dykträning?!

Har cyklat och sprungit också idag. Inte så långt något av det.
Har försökt cykla mer än jag brukar nu den sista veckan. För om en vecka är det tempo-SM på cykel, en tävling som jag satsar på. Och då gäller det att cykla mycket. Löpningen och simningen blir mer bara att underhålla för tillfället.
Eftersom sprint-SM i triathlon går tre dagar efter  tempo-SM så gäller det att iallafall hålla igång sim och löpmusklerna.

Av Eva - 20 juni 2007 10:39

Presentkort på valfria kläder från Newline (värde 2400 kr) säljes för 2000Kr

Orca triathlondräkt (heldräkt, grå, köpt förra året, jag har simmat med den 2 gånger, storlek = passar mig, bra när man inte får ha våtdräkt) pris 500 kr


Maila evis_17@hotmail.com
eller
ring 070-6788933
om du är intresserad

Ovido - Quiz & Flashcards