Direktlänk till inlägg 26 juni 2007

Morgonsim

Av Eva - 26 juni 2007 07:35

Steg upp kvart i sex i morse. Martin skulle med ett tåg och jag skulle skjutsa honom till stationen. Istället för att klä på sig kläder tog jag på mig baddräkt och våtdräkten. Eftersom jag direkt efter jag skjutsat Martin for och simmade, så tjugo i sju i morse simmade jag iväg. Det regande och var sexton grader varmt. Men vattnet var varmt. Fast jag kände mig lite galen som simmade då. Men det var härligt!
Lite läskigt var det när jag såg en rätt stor fisk. Man har planterat in fisk i sjön så det var väl en sån fisk jag såg. Jag har sett massa småaborrar i sjön när jag simmat tidigare men ingen sån "stor" fisk. Då började tankarna att fiskarna nappar säkert bättre i svalt väder och regn.
Men nu var det som tur var ingen fisk som nappade på mig!
Nu ska jag snart börja packa bilen, Uppsala nästa!

 
 
Ingen bild

Linda

26 juni 2007 10:51

Simmar du själv? Skulle jag aldrig våga. Tänk om det händer dig något när du är ute i vattnet. Jag ser alltid till att ha någon med mig. Får jag ingen med mig struntar jag i att simma den dagen.

 
Ingen bild

Förvånad

26 juni 2007 19:21

Vaa??
Var det ingen som nappade på dig?
Fiskar kan inte vara smarta!! :-)

Lycka till på SM i Uppsala!

 
Ingen bild

Kjell o Ewa

27 juni 2007 21:03

Hörde att du tog silver, stort grattis, du e fantastisk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards