Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Eva - 7 juli 2007 20:52

Det är inte så kul att hoppa i "Träsket" när det är 11 grader varmt ute och regn! Men jag gjorde det! Simmade en halv timme så jag är nöjd!
Jag tog på mig våtdräkten hemma och körde bil dit jag brukar simma. Tar inte många minuter med bil men jag satt värmen på max så jag inte skulle vara kall innan jag "hoppade" i. Fungerade bra.
Sen har jag sprungit intervaller på Furuberget. Det brukar jag inte göra, sprinag intervaller alltså, men jag gjorde det idagiallafall. 15 stycken 70-20 intervaller blev det. Vilket jag inte ångrar. Har känt mig seg och trött efter förra veckans tävlingar. Men det kändes som om det lossande lite idag under intervallerna. Det var bra!
Träningen har gått pch känts tungt hela denna vecka. Både för kroppen och knoppen. Men kändes mycket roligare idag under och efter intervallpasset.
Vem vet kanske blir det intervaller på cyklen i morgon med?!

Av Eva - 7 juli 2007 09:11

Nu har det börjar regna här också!
Och om man ser på väderprognosen ser det ut som det ska forstätta ett par dagar. Men igår regnade det inte, iallafall inte på dagen. Och jag cyklade min längsta cykeltur på väldigt länge. Avslutade med en kvarts löpning. Kändes rätt så bra.
Idag ska jag springa och simma.
Är bara tolv grader ute just nu men det har varit jätte varmt tidigare i veckan i Pitholms träsket där jag brukar simma, så jag hoppas att det är det fortfarande.

Skapa flashcards