Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Eva - 20 juli 2007 15:27

Jag är fortfarande kvar i Piteå. Far mot Mölndal på söndag. Jag kör bil så jag får se om jag orkar köra hela vägen eller stannar och sover någonstans på vägen. Tror att det är ca 120 mil.

Annars rullar träningen på. Vilade i måndags, tränade bra tisdag men så i onsdags när jag tänkte springa intervaller så gick det bara inte. Mina ben var helt slut. Drömde, natten till onsdag till och med att jag var med i en triathlontävling men mina ben vek sig av trötthet så jag inte kunde springa.

Men som sagt var, jag testade att springa intervaller men fick ge upp efter 10 sekunder, och lufsa hem. Vilade sedan hela onsdagen.
Men så igår var jag mycket piggare och körde mina löpintervaller. Brukar inte springa intervaller i "vanliga" fall men eftersom jag egentligen är mitt i tävlingssäsongen fast inte tävlar så köra jag intervaller i stället.
Idag har jag cyklat intervaller. Kändes faktiskt bra. Sen tänkte jag simma men då kom de in en massa mörka moln, såg nästa ut som åskmoln så jag struntade i det.
Fast nu ett par timmar senare så skiner solen igen, så det kanske blir en kort simtur i träsket.
Imorgon ska jag på 30-års fest hos en gammal klasskompis.
Det ska bli jätte kul! Har varit och köpt en present idag tillsammnas med en annan gammal klasskompis.
Hon har fyllt trettio.
Och snart fyller jag, fast det är ett par månader kvar. Ingen 30-års kris nu alltså. Fast det känns lite konstigt att man ska fylla 30 år. Låter gammalt men man är väl inte äldre än man känner sig eller hur är det man brukar säga.

Ovido - Quiz & Flashcards