Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Eva - 16 augusti 2007 22:52

Eller?
Idag när jag skulle cykla regnade det. Tog därför på mig långa tjocka tights för att inte bli så blöt och slippa frysa. Handskarna åkte också på. Och det och det var tur för jag föll. Var klantigt men jag skulle cykla in på en gångväg och tog en infart in, eller jag försökte iallafall. Jag kom från motsatt sida och skulle köra in. Det var halva kantstenarna så det skulle vara enklare. Men på något sätt lyckades  jag iallafall inte få med mig både hjulen utan druttade i baken. Jag tog emot mig med hand och ben, men som tur var hade jag ju mycket kläder på mig så jag fick bara ett litet sår på knät. Hade jag inte varit så välklädd för regnet hade jag skrapar mig rejält. Fast i och för sig hade jag kanske inte ramlat om det inte var blött. Jag tror att jag halkade,( eftersom det var blött) ner från kantstenen med bakhjulet.
Men hur som helst kändes det som om jag hade tur i oturen.
Har för övrigt varit ledig idag så det är väl de mest spännade som hänt idag.
Imorgon ska jag bara ladda inför helgens tävlingar och packa.
 

Skapa flashcards