Direktlänk till inlägg 30 augusti 2007

Inte min dag

Av Eva - 30 augusti 2007 17:35

Idag har det inte varit min dag, inte än så länge iallafall.
Eller så farligt har det inte varit.
Igårkväll så skruvade jag ihop min cykel, eftersom jag tänkte cykla till jobbet idag för att efter jobbet kunna cykla lite längre.
Men så i morse när jag var klaroch skulle fara, och tog på mig cykelskorna så gjorde det jätte ont i mina stortår. Så det var bara att ta av sig cykelskorna och ta på sig vanliga skor och cykla iväg med min fina cykel med cykelkorg.
Blev lite ledsen att jag inte kunde ha cykelskorna på mig men men.
När jag sedan på jobbet skulle äta min medhavda ugnspannkaka, gick det inte så bra. Eftersom jag imorse istället hade lagt ner skinkpaketet i väskan.
Klantigt, ja!
Så när jag skulle cykla hem på jobbet och går ut till min låsta cykel upptäckr jag att jag inte har med mig någon cykelnyckel!
Eftersom jag i morse hade tänkt ta racercykeln hade jag bara med garagenyckeln.

Roligt!
Jobbar bara 13 km hemifrån, och Martin är på väg hem från Kina!
Men som tur var fick jag skjuts av en jobbarkompis till bussen. Så jag fick helt enkelt ta bussen hem. För första gången sen jag började jobba där jag jobbar nu dvs tre och ett halvt år.
Som tur var hittade jag en buss som gick nästan direkt hem, det var bra!
Så idag har jag inte heller tränat.
Ska simma lite ikväll.
Imorgon blir det lite jogging, om tårna vill.
Sedan Favoritens triathlon på lördag.

 
 
Ingen bild

Fan

30 augusti 2007 19:14

Livet är inte alltid enkelt. Ena dagen tar man hem silerpengen i Zofingen och en annan dag tar vardagsproblem vid.....

 
Ingen bild

Tomas & Lena

30 augusti 2007 19:42

Lycka till på lördag!

 
Ingen bild

Mattias

1 september 2007 06:37

Det finns ju nåt positivt i det hela då allt sker på samma gång. Tråkigt om det ska jävlas varje dag. Bättre göra bort det samma dag!

 
Ingen bild

Dux

1 september 2007 21:56

Grattis till segern i Åkersberga!!

Har sagt det förr och säger det igen: DU ÄR GRYM!!
Go girl!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards