Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Eva - 6 februari 2008 17:33

Denna vecka har och ska jag ta det lite lugnare med träningen.
Har tränat på bra de senaste veckorna så det är dags att ta det lite lugnare.
Idag har jag cykalt två timmar och sprungit en kort sväng. Och nu ska jag på styrkegympa med Roddklubben.
Imorgon jobbar jag sedan har jag sportlov.Och på söndag far jag och Bella till Mallorca. Har kollat vädert och denna vecka verkar det varit bra. Tio till femton grader, sol, och lite moln men inget regn. Men det var ju denna vecka. Jag hoppas verkligen att det blir lika bra nästa vecka när vi är där.
Känns som om min motivationen att träna börjar vackla lite i det gråa, regniga och blåsiga vädret.
I måndags tittade solen fram lite grann och genast kändes det roligare att träna. Fast då hade jag vilodag:)

Ovido - Quiz & Flashcards