Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Eva - 8 mars 2008 19:24

Började dagen med ett intervallpass på cykeln. Eller intervaller kanske är fel att säga, mer fartlek, eller lek mot vinden kanske.
Så var det iallafall idag. När det blåste som mest var jag tvungen att gå ner på lilla klingan fram för att orka trampa framåt. Däremot i medvinden gick det undan.
Sedan blev det ett par timmars vila innan jag gav mig ut och sprang distans. Det gick jätte bra och lätt. Hade nya New Balance 756 på fötterna och det var riktigt snabba. Fick ta ett par kortare omvägar för att få ihop två timmar och det är ju alltid positivt.
Men det sista 10 minuterna blev jag trött, eller rättare sagt nästan helt slut, höll på att spinga i den okända väggen. Och det kom plötsligt. Blev nästan helt knäsvag. Fast jag orkade springa hem, tappade inte så mycket fart men det var mat som gällde när jag kom hem.

Först russin sedan mackor och en bars innan jag överhuvudtaget orkade tänka på att börja laga mat och duscha.
Men nu är "allt" det gjort och vi har ätit och nu börjar jag bli trött.
Blir nog en kväll framför teven, och eventuellt lite packning.
Det är dags att börja tänka på vad som ska med till Kaliforrnien, inte så många dagar kvar innan vi far nu.

Skapa flashcards