Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Eva - 20 mars 2008 04:34

Idag har vi bara simmat, knappt en timme i bassäng.
Detta gjorde vi på förmiddagen, resten av dagen har vi slappat, sett oss omkring och handlat lite mat och Triathlete-tidningar.
Jag kände att jag var "tvungen" att simma idag då vi inte simmat så mycket sedan vi kom hit. Annars känns det som om jag tappar för mycket på simningen, kanske bara är en psyklogiskt men men...

Och så är nästandenna dag också slut. Fast det känns som om vi inte gjort något alls.
Imorgon ska vi lasta in våra cyklar i vår bil och köra mot öknen. Enligt våran "hyresvärd" så tar det ca 2 timmar att komma till öknen. Mest troligen kommer vi att köra kortare ca 1 timme och sedan börja cykla. Förhoppningsvis kommer vi till öknen.
Återkommer mer om detta imorgon.
Jag har aldrig varit i någon öken tidigare vad jag kommer ihåg iallafall så detta kommer att bli mycket spännande.
Hoppas bara att de har bensinmackar så vi kan fylla på våra vattenflaskor :)

Ovido - Quiz & Flashcards