Alla inlägg den 12 april 2008

Av Eva - 12 april 2008 22:06

Jag tävlade aldrig idag. När jag vaknade i morse kände jag mig bra, men ändå inte helt bra. Så jag struntade i att tävla. Istället for jag ut och joggade en sväng. Kändes bra men jag ångrar inte att jag inte var med på löptävlingen idag.
Laddar inför nästa helgs duathlon-tävling i Holland i stället.

Lite förvånad blev jag i morse när jag steg upp då det var helt vitt ute.
Det hade snöat i morse och snön låg kvar på gräsmattan. Men gatan var bar.

Imorgon ska jag cykla till simningen, simma och cykla hem. Och då hoppas jag verkligen att vägen är torr. De sista gångerna som jag cyklat dit har det regnat. Det är alltid roligare att cykla när det är torrt ute. Och man inte ser ut som en sandhög när man kommer fram! heller.

Ovido - Quiz & Flashcards