Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Fullt upp!

Av Eva - 13 juni 2008 21:55

Idag är första dagen på min semester. Eller egentligen är det på måndag då jag är ledig fredagar iallafall.
Hur som helst så har det inte varit någon semester alls idag, har inte jobbat men haft fullt upp iallafall.
Hade ställt klockan i morse för att jag skulle upp och cykla distans. Sagt och gjort. Cyklade fyra och en halv timme.
Brukar läsa andra triathleters bloggar och brukar stå om vilka skavsår killarna får av sina sadlar. Kan meddela att tjejer också kan få skavsår.
Idag har jag fått de värsta jag haft av min nya sadel som jag testat ett par gånger. Inte skoj.
Men nu måste jag verkligen byta tillbaka till min gamla. Det funkar inte när man får en massa skav.
Efter cykling blev det snabb lunch, sedan simning. Eftersom jag igår verkligen tog semester och bara var hemma på kvällen, så jag kände jag att jag behövde simma. Så det blev ett simpass, inomhus idag. Sedan hem och äta igen innan jag for iväg och var funktionär på World of multisport sprint Race, en träningstävling i multisport som bland annat Martin är arrangör för. Kul att träffa alla multisportare!
Efter målgång var det krovgrillning och prisutdelning, så det tog sin tid men det var trevligt!
Men man blir trött när man kommer hem och slappnar av...
Imorgon blir det en lugn dag, sedan Göteborgs triathlon på söndag.
Längtar till söndag, ska bli kul att tävla!
Blev peppad idag när jag såg alla som var med på träningstävlingen.
Man behöver sånt ibland, attt stå vid sidan av.
Ska tilläggas att jag inte blev sugen att köra multisport, då jag inte paddlat på ett tag, men jag blev jätte sugen på att tävla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards