Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Eva - 17 juni 2008 17:48

Har varit trött, nästan en hel vecka nu. Riktigt riktigt sovtrött.
Det är inte riktigt likt mig.
Förra veckan hoppade jag över ett par träningspass för att jag helt enkelt var för trött. Och i morse när jag ätit och tänkte springa somnade i soffan med en tidning i handen.
Kanske beror på att jag fått semester och slappnar av. Och all trötthet som man sparat på sig under våren kommer nu istället?!
Inte vet jag.
Hur som helst så blev det iallafall en kort joggingtur efter tuppluren i morse.
Sedan var jag ute och rullade på cykeln också.
Jag var centimetrar från att cykla på en lång huggorm också. Då blev jag rädd, jätte rädd och skrek. Jag hade precis satt mig på cykeln igen efter att ha stannat och kissat. Jag kollar ner på fötterna för att få fast klossarna. När jag sedan tittar upp ringlar en stor huggorm rakt över vägen från vänster. Jag cykla på högr sidan och hinner så när svänga lite åt höger för att undvika att köra över den.
Vet inte vad jag hade gjort om jag råkat köra över den...
Tips?

Kan ju hända en annan gång.
Annars är det mycket djur här nu eller rättare sagt hund. Är hundvakt, i ett par dagar. Och det är roligt!


Skapa flashcards