Alla inlägg den 11 september 2008

Av Eva - 11 september 2008 09:19

Idag är det torsdag och jag har inte rört på mig sedan i söndags. Om man inte räknar med de stilla cykelturerna från och till jobbet idag och i tisdags.
Så ikväll blir det lite simning och vem vet kanske slår jag på stort och springer lite imorgon?!
Men jag har varit trött och sliten i mina ben. Främst i vaderna i år. Förra året var det låren som tog mest stryk.
Kan inte säga att jag haft någon hiskilig träninsgvärk utan mera bara värk, eller det har pillat i benen. Svårt att förklara men de två första nätterna efter loppet hade jag problem att sova på grund av detta.
Inget konstigt men man glömmer från gång till gång hur trött benen blir. Och det är kanske tur?!
Till helgen blir det ingen tävling för min del men jag ska heja på och hjälpa till på Herkules multisporttävling på lördag. Blir kul. Känner ingen lust alls att tävla själv så jag ser framemot att bara stå vid sidan om.
Nästa helg så blir det duathlon-SM i Malmö.


Ovido - Quiz & Flashcards