Alla inlägg den 25 september 2008

Av Eva - 25 september 2008 23:26

Efter många om och men ifall att har jag ikväll äntligen lyckats bestämma mig för att åka upp till Stockholm och Lidingöloppet imorgon.
Ska träffa min "kompanjon" Mats imorgon, och förhoppningsvis också några höjdare från Herbalife som också ska vara på plats.
Sedan blir det en trevligmiddag imorgonkväll.
Sedan får vi se hur långt jag springer på lördag.
Är anmäld på 30 km men hoppas kunna byta till 15 km motion.
Då mina ben inte riktigt vill vad jag vill det vill säga det är fortarande sega efter de senaste veckornas tävlade.
Och vad jag vill just nu ikväll är att springa 15 km, känns alldeles tillräckligt långt.
Har vilat benen nästan hela veckan förrutom idag då jag har varit ute och sprungit.
HAr med andra ord bara simmat och rullat fram och tillbaka till jobbet denna vecka, en riktigt vilovecka med andra ord.
Skönt och väldigt välbehövligt.
Hoppas mina löparben känns bättre på lördag än den gjorde när jag tävlade sist.

Ovido - Quiz & Flashcards