Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Less

Av Eva - 18 november 2008 21:43

Jag är så otroligt less på våran evigt krånglande bergvärme. Vi skaffade den för ca 2 år sedan och sedan dess har den krånglat till och från mest hela tiden.
Igår  var en servicekille här och hjälpte oss eftersom den larmat för fel hela helgen men i eftermiddags så larmade den för fel iallafall igen...
Undrar hur många timmar som vi lagt ner på den där dyra grejen?!
Den är jätte bra när den väl funkar...
Så imorgon ska vi ha hit en ny reparatör, igen. Vet inte hur många gånger de varit hit under de två åren som vi använt oss av bergvärme, säkert minst 10 gånger.......
Nä nu ska jag inte vara så arg. Avreagerade mig faktiskt lite på servicekillen jag pratade med i eftermiddags. Fast jag var noga med att påpeka att det inte var han jag personligen var arg på utan själva bergvärmpumpen. Tror att det är ett så kallat måndags exemplar.
Kan även vara ett tecken på att jag inte tränar så mycket, då jag har energi kvar till annat, var på styrkegympa igår, första träningen sedan jag tävalde sist.
Har som sagt mer energi att lägga på annat när jag inte tränar, på gott och ont. Och då märker man verkligen hur mycket kraft och ork som träningen egentligen tar. Förrutom all tid man lägger ned.
Min käre lillebror har också varit och hälsat på ett par dagar, roligt!
Till helgen ska vi till Jönköping på cykelmässa. Jag ska hjälpa Martin på Aveló montern.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards