Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Eva - 18 januari 2009 18:23

Helgen, fredagkväll till söndaglunbch, har jag spenderat tillsammans med Triathlon Väst i Falkenberg. Där har vi simmat, simmat och sprungit lite.
Blev över sju timmar simning. Och drygt en timmes löpning. Plus att jag hann både att åka skidor och cykla innan jag for i fredags. Och så blev det ett bra distans pass löpning i eftermiddags sen jag kom hem. Så nu har jag fått ett par veckor med bra träning, så snart är jag tillbaka på riktigt :)
Tänk så mycket roligare det är att ha någon att simma med än att simma själv. Och timmarna i vattnet i helgen gick riktigt fort. Och det var roligt.

Så nu gäller det för mig att hålla i simningen och simma ett par pass i veckan. Har inte riktigt kommit igång med simträningen förrän nu i helgen efter min vila och långa förkylning.
Har simträning i morgonbitti igen, men jag får se om jag ska fara..... Är lite trött i armar och axlar.

Bilder kommer....

Ovido - Quiz & Flashcards