Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Eva - 23 januari 2009 11:30

Imorse fick jag följa med Martin och testa på, Army fitness.
Så kl. 06.20 stod vi uppställda för träning....
Sedan var det kort löpning, följt av styrka, och lite korta intervaller blandat med mer styrka, och sedan en kort löpning tillbaka dit vi började. Och så stretchade vi på slutet.
Helt ok, men rätt så kallt då det snöade i morse. Inte så kul att göra varken sit ups eller armhävningar direkt på marken då.
Men nu har jag iallafall prövat på det:)

Imorgon ska jag provapå hur det är att tävla på skidor igen, efter ett par år avbrott. Tävlade ju aktivt för många år sedan, men det var länge sedan.
Men jag har tävlat lite grann på mindre tävlingar sedan jag flyttade hit till Mölndal.
Tyvärr har det varit ett par vintrar nu när det varken varit kallt eller snö så det har inte varit några tävlingar.
Men imorgon blir det på konstnö. Ska åka 10 km klassiskt, med masstart.
Målet blir att komma i mål!
Och jag ser det som mycket bra träning, mina muskler och mitt hjärtat kommer att få jobba hårt imorgon.

Skapa flashcards