Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Eva - 1 februari 2009 18:13

I helgen har jag varit med på Herkules träningsdagar.
Två bra simpass, med filmning under vatten. Cykel, löpning och yoga har stått på schemat.
Roligt med lite alternativ träning, även om jag inte är någon yoga-talang. Och sedan blir det roligare att träna när man har träningskompisar!
Jag har varit lite i seg kroppen de senaste dagarna, eller kanske bara trött, och då är det extra bra att man har en tid att passa när man ska träna. 
Idag var det sovmorgon och i morgon ska jag vila! Det ska nog göra susen mot tröttheten!
Fast det är segt just nu. Idag var det första dagen på länge som solen har varit framme här, vad jag kommer ihåg iallafall. Det gör att man blir piggare, sen tar all träning på krafterna. Men än man vill tro ibland. Så det kanske inte är konstigt att man är trött och seg ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards