Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Eva - 9 februari 2009 14:40

I veckan har jag sportlov. Men än så länge så har det inte varit så mycket sportande. Men det är ju bara måndag, än så länge.
Tar det lugnt idag eftersom jag ska på test i morgon hos aktivitus, ska både cykla och springa. Får se vad det säger om min form?!
Annars har träningen flytit på bra.
Kroppen känns bra så det är roligt att träna!
Det är inte så många månader kvar innan cykel och löpsäsongen startar här hemma i Sverige.
Lite längre till triathlonsäsongen.
Så än har jag ett par månader på mig att slipa på formen.
Vilket känns tryggt, även om jag under vissa pass känner mig pigg och stark redan nu.
Vilka tävlingar som jag komer att köra i vår är inte riktigt spikat då det är lite andra saker som också måste fall på plats, först.
Så tyvärr kan jag inte uppdatera mina mål för 2009 än...

Ovido - Quiz & Flashcards