Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Eva - 12 februari 2009 17:30

Fick mina testresultat igår. Men de behåller jag för mig själv:)
Men som sagt var finns en del att jobba på, vilket jag kommer att göra, stenhårt! Tack Mattias!
Idag har jag haft en härligt cykeltur i ett soligt vårliknande väder. Underbart. Jag fick ett par värmesulor av Martin i julklapp och de är verkligen super bra. Värmer flera timmar, och som sagt var det är en sula, och jag tycker att det är från sulorna man brukar bli kall när  man cyklar med mina nya värmesulor så fryser jag inte om fötterna. Vilket är stor skillnad mot att frysa om fötterna vilket inte är skoj.
Har också rejäla Gore Tex vantar från Hestra när jag cyklar när det är kallt, vilket det var idag (ett par minusgrader). Funkar också perfekt. Håller värmen jätte bra!
Imorgon ska jag till Stockholm, för att på lördag vara med på Herbalifes sportseminarium. Ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards