Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Eva - 7 mars 2009 08:36

..sedan jag uppdaterade min blogg. Och det är INTE för att jag varit iväg till värmen och tränat utan för att jag varit hemma och haft massor att göra. Har inte riktigt haft tiden eller orken att blogga. Men här kommer nu en uppdatering innan jag ska iväg och simma.
Träningen har rullat på bra. Även om jag tränat lite konstiga tider, till exempel sprang jag distans igårkväll (fredag) mellan 18-20 och regn, med pannlampa. Var inte så många andra ute då!
Cyklingen har mest bedrivits inomhus, och hårt. Ovanligt för att vara mig men jag tror att jag kommer att cykla fort i sommar. Att jag cyklat inne har också betytt att jag kunnat se på tv. Sett många VM-lopp både i längdskidor och skidskytte. Tråkigt att det är slut nu. Såg Vasaloppet och cyklade också... Och blev glad när Tynell vann. Var min favorit. Kul!
Simningen går som vanligt. Förhoppningsvis med små, små framsteg.
Oj, nu måste jag sluta, simhallen väntar!


Ovido - Quiz & Flashcards