Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Eva - 18 mars 2009 14:49

Hade skrivit ett långt inlägg, men när jag ska uppdatera bloggen vill inte internet vara med och hela inläggen försvinner!
Jippi, eller not?
Iallafall så skrev jag om senaste numret av cykeltidningen Kadens som vi fick i brevlådan idag. De har skrivit om triathlon, sporten, träning, och prylar samt om några aktiva.
Och jag är en av dem tillsammans med Jonas Colting och Lisa Nordén.

Läs gärna mer om oss och triathlon( och självklart en massa cykel)  i Kadens #3:2009


Idag är det verkligen vår här. Solen skiner, det är "varmt" och vårigt!
Har sett två  fjärilar idag, det måste vara ett riktigt vår tecken?!


Har sprungit intervaller och snart ska jag dra ner persiennerna och cykel intervaller inomhus på min trainer. Och se på slottssprinten i skidor direkt från huvudstaden.
Heja Sverige!


Skapa flashcards