Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Eva - 22 juli 2009 21:06

För en vecka sedan hade jag inte bestämt vad jag skulle köra för tävling nu de närmaste veckorna. Men för ett par dagar sedan bestämde och anmälde jag mig till Järnmannen i Kalmar (man ska aldrig säga aldrig).
Så igår ringde ansvariga för landslaget i cykel och frågade om jag ville vara med och köra med cykellandslaget på lagtempot och linjeloppet i Världscupen som avgörs i Vårgårda samma helg som Kalmar.
Jag blev väldigt förvånad över att bli tillfrågad, och förklarade läget och bad om betänktetid. Men jag bestämde mig ganska snabbt för att jag skulle köra Kalmar, som jag redan egentligen bestämt.
Kanske lite dumt att tacka nej till ett landslagsuppdrag men de skulle frågat lite tidigare. Hoppas de frågar igen :)


Ovido - Quiz & Flashcards