Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Eva - 31 juli 2009 08:26

Nu är vi på plats i Kalmar.

Läget är under kontroll, även om det är lite nervöst. Cykeln är redo och alla grejer, hoppas jag är med.
Idag blir det träff med support och langateamet.

Jag har varit med tre gånger här i Kalmar. Jag har vunnit två gånger och varit tvåa en gång, då jag också fick läggas in i sjukhustältet för dropp då jag drabbades av lättare vattenförgiftning pga dålig mage. Vilket var en mindre trevlig upplevelse. 
Sist var 2006 då jag också gjorde mitt bästa lopp, och det är den känslan som jag hade då jag hoppas och tror på inför morgondagen. Jag kom i mål på tiden 9 timmar 21 minuter och 13 sekunder, vilket var och fortfarande är svenska rekord på distansen. Målet för i år blir att försöka slå den tiden. Även om det kommer att bli jätte tufft. För att lyckas måste allt stämma, kropp, knopp, material, väder och vind osv. Listan kan göras lång.
Men det är långt i från omöjligt.
Så jag kommer att ge allt.
Håll tummarna

Ovido - Quiz & Flashcards