Alla inlägg den 6 september 2009

DNS

Av Eva - 6 september 2009 09:26

Blev inget duathlon-SM för mig i år då jag blivit förkyld. Trist, men inte så mycket att göra åt. Även om jag försökt med vitlök, gurgelvatten, vitaminer m.m
Istället var vi där och tittade och hejade. Var också trevlig även om jag helst hade varit med och tävlat själv.
Idag är det en spännande dag vid datorna. Följer Ö till Ö, där Martin tävlar tillsammans med Jonas Colting. De ska ta sig från Sandhamn till Utö, I stockholms skärgård, springades, simmandes och cyklandes. Är en massa lag och många som jag känner som är med så det blir spännande.
Sedan är det Ironman 70.3 i Monaco, som jag också följer. Där är Stefan, Chrisse, Sanna, B-I, Jonas med som jag håller tummarna för.
Och så går även Powerman VM i duathlon i Zofingen idag. Jag har varit med där själv två gånger så det blir också kul att se hur det går där.
Oj höll på att glömma vad som händer precis utanför vårat fönster, nämligen rodd-SM (se bild från våran balkong). Så idag kanske det blir en solstol på balkongen och en massa rodd!

Ovido - Quiz & Flashcards