Alla inlägg den 26 september 2009

Av Eva - 26 september 2009 07:26

Aldrig har vårat hus känts så stort, rent, luftigt, underbart som igår kväll när vi kom hem!
Det är när man varit borta och sett hur det kan vara som man verkligen uppskattar det man har hemma.
Och aldrig mer ska jag klaga över våran entre till huset, med tre korta trappor mer, och llite stenplattor, tar väl max en minut att gå från bilen upp till ytterdörren.
 Eller att vi borde fixa till vårat kök (eller jo kanske det) osv osv. Innan vi for hem igår tillbringade vi en eftermiddag i 10 miljonsstaden Chongqing, folk och höghus överallt.ch de byggde massa ny höghus, och då menar jag inte små 10 våninghus utan säkert 20-30 våningshus i mängder. Och mest bara grått. Kul att se och att ha upplevt men verkligen ingenstans som jag skulle vilja bo.
Min så kallade "svinflu" har gått över Flört Ingen feber sedan i torsdagsförmiddag!

och nu är det bara magen som inte är helt återställd, den fick väl en liten chock igår när den fick fil i sig igen, och har protesterat lite i natt!
Annars vakande jag pigg och alert kl. 6, och sitter nu och väntar på att fara och handla då mataffären inte öppnar "förrän" kl. 8.00


Ovido - Quiz & Flashcards