Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Eva - 16 oktober 2009 09:03

Nu var det ett tag sedan jag skrev!
Kaninerna bor fortfarande kvar hemma hos oss om det är någon som är intresserad av två söta och snälla kaniner inklusive bur så hör av er till mig!

Allt rullar på som vanligt, fast jag tränar ovanligt lite Flört

Efter Kinaäventyret så tog jag två veckor helt ledig från all träning.

Nu har jag kommit igång igen, men ingen hårdkörning, långt därifrån. Men det är skönt att träna och jag mår bra av att göra det. Simningen är det som varit tyngst att komma igång med. Första passen kändes det omöjligt att simma överhuvudtaget. Har inte simmat sedan 23-24 augusti, så jag får skylla mig själv lite. Men nu efter ett par pass har det börjat att kännas lite bättre.
Löpningen har också känts tungt men långt ifrån hur simningen känts.
Cykelträningen ligger lite på is. Cyklar fram och tillbaka till jobbet, är över 12 km dit enkel väg så det blir iallafall lite cykling.

Planen är att ta det lugnt ett tag till innan träningen drar igång på allvar igen.

Ovido - Quiz & Flashcards