Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Eva - 13 mars 2010 14:05

Här är det fortfarande rätt mycket snö kvar.
Så det har blivit mycket skidåkning på sistone precis som de sista veckorna. Mycket mer än jag cyklat, som jag kanske borde ha gjort.... Är lite stressad över detta, men jag har ju samtidigt valt att åka skidor i stället för att cykla?!.
Men imorgon planerar jag att ta ut cykeln och cykla ute på vägarna för första gången på väldigt länge. 

Kommer med all säkerhet att kännas lite tungt.
Försökte cykla på sjön i går men det var för mjukt och mycket snö så jag gav upp och åkte skidor i stället. Vilket gick mycket bättre = roligare
Och träning ska väl vara rolig?!

Annars rullar allt på som vanligt. Simmar lite och springer mycket. Ska öka på antalet simpass nästa vecka, till tre.


Ovido - Quiz & Flashcards