Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Rubrik saknas

Av Eva - 26 mars 2010 20:27

Idag har jag varit ute och cyklat. I vårvärme, helt underbart. Medan jag cyklade kom jag på en massa saker som jag skulle skriva om här på bloggen. Men så nu när jag sitter här vid datorn så kommer jag inte på något... Rätt så typiskt.
Jag har kommit igång med cyklingen bra nu. Idag kändes det faktsikt oväntat bra, vilket alltid är positivt! Fast det är rätt långt till någon cykelform men jag är på rätt väg!

I helgen väntar hemma träningsläger med Herkules. Simning, löpning och yoga imorgon och simning, spinning på söndag. Men jag hoppar över spinningen på söndag och hoppas att man kan cykla ute i stället. Vilket jag föredrar :)
Har haft ont i ryggen ett par dagar men det är nu som tur är mycket bättre. Vände efter onsdagens massage, Tack Tina!


 
 
Linda

Linda

28 mars 2010 09:22

Jag brukar också fundera på bloggskrivande under passen, men som sagt... väl hemma är allt bortglömt...Det blir INTE cykel ute här idag. Duggregn och 2 plus grader...Blir löpning istället. Lättare att hålla värmen =)

http://www.lindaeriksson.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Skapa flashcards