Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Tack Fan

Av Eva - 2 juli 2007 08:06

Imorse när jag vaknade, vet vill säga för en kvart sedan kände jag gladare än jag gjort de senaste dagarna.
Direkt när jag vaknade tänkte jag, det går kanske inte att vara bästa (vinna SM) i två olika sporter på fyra dagar. Utan två silvermedaljer är inte så dåligt. Jag hade faktiskt försökt "toppa" mig till tempo-SM. Och med tanke på motståndet på tempot så ska jag egentligen vara jätte nöjd. Nästan alla tjejer i toppen är ju proffs i någon utländsk klubb och satsar bara på cykling. Jag satsar faktiskt på triathlon också. Alltså måste jag träna simning och löpning också, med tanke på detta så är en andra plats bra.
Och eftersom jag satsatde så mycket på tempot så kom sprint-SM i andra hand och jag var helt enkelt inte i tillfäckligt bra triathlonform för att vinna. Så var det bara. Sen är det ju så att nästa alla tjejer i toppen i triathlon satsar ju bara på triathlon.
Eftersom jag är hos min syrra sa jag det till henne när jag vaknade och frågade om jag kunde få gå in på deras dator och blogga.
Kände att jag var negativ i gårdagens blogg.
Och när jag loggar in så har Fan skrivit en kommentar precis om detta!

"Klart att du känner dig besviken, men kanske programmet varit lite för tufft för att ligga på topp till ett SM i Säter där de övriga tjejerna toppat sig inför detta race.

Du kommer igen !"
Tack för den!

Bilden är från starten på tempo-SM

 
 
linda

linda

2 juli 2007 10:27

Kul att läsa att du känner dig positivare idag. Du får inte vara för hård mot dig själv. Det är extremt svårt att vara bäst i både cykel och triathlon. Själv försöker jag kombinera triathlon och mountainbike. Har märkt att detta är svårare än vad jag hade trott, så...du är beundransvärd! Kämpa på!

http://www.lindaeriksson.com

 
Ingen bild

ML

2 juli 2007 14:10

Grymt imponerande vecka!
Ett tips för att få flaskan att sitta kvar i flaskstället... blås i luft efter du druckit så att flaskan expanderar.

 
Ingen bild

Fan

2 juli 2007 18:10

Tack själv ! För en utomsående sotd det solklart, så du har mycket kvar att ge !
Träna hårt och se till att vila rejält mellan passen så ska du se att det bär hela vägen framöver!

 
Ingen bild

J

2 juli 2007 18:35

Helt rätt Eva! Bra inställning! Både att du vill vinna men oxå att du kan se placeringarna från annat håll! Heja Heja!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards