Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Tänkte nog inte alls

Av Eva - 19 september 2007 22:26

när jag idag var och handlade.
Hade med mig en tygpåse med en kolsyrepatron med mig in i min vagn när jag gick in i affären.
När jag sedan tio minuter senare är på fruktavdelningen inser att jag inte alls har någon tygpåse i min vagn. Min först tanke var, någon har tagit min påse. Eller?
Jag går snabbt tillbaka till "början" av affären där jag först lämnade min vagn för att kolla på grejer. Mycket riktigt där står min vagn med tygpåse (och patronen) tom på varor. Med mig har jag en vagn med mina varor.
Jag hade helt enkelt gått iväg med någon annnas vag det första jag gjorde på affären. Det var inget svårt, men pinsamt.
Snabbt flyttade jag över mina varor från min "lånade" vagn till min egen.
Och sedan gick jag fort därifrån.
Skrattade när jag gick.
Skyller på att jag är trött.
Eller bara inte tänkte.
Så om någon blev av med sin vagn på Maxi idag kring halv åtta så var det jag. Fast jag lämnade tillbaka den tjugo i åtta.
Jag lovar!
 

 
 
Mattias

Mattias

20 september 2007 07:29

Haha. Har aldrig hänt mig. Men jag har för den delen råkat förlägga fjärrkontrollen till teven i kylen samt hittat fiskblock i syskrinet...Ibland blir det inte riktigt rätt.

http://my.opera.com/Mabe/blog

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Skapa flashcards