Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Eva - 6 januari 2008 22:39

Idag vann Charlotte Kalla, hela Tour de Ski över hela världseliten på längdskidor. Jag är så imponerad! Grattis!
Var och simmade i morse sedan har jag suttit som klistrad vid teven. Har sett intervjun med henne efter tävlingen ett par gånger och man blir lika glad varje gång. Och inte tala om när Gunde kommer med i bilden då början man nästan gråta och skratta samtdigt. När man ser hur glad och stolt han är. Och Kallas pappas kram efter målgången den går inte av för hackor den heller!

Själv så har jag som sagt var simmat på morgonen. Sen sett teve och blivit seg. Men till slut tog jag mig iallafall ut i snöslasket och sprang lite fart. Skönt att få lite speed under skorna ibland.
Imorgon börjar jag om att jobba efter min jul och nyårsledighet.
Känns som om jag varit ledig länge. Fast jag hade gärna varit ledig ett par veckor till.
Ska försöka göra upp ett grundträningsprogram för veckorna nu. Brukar ha en träningsstomme som jag utgår från som nästan ser samma ut vecka efter vecka. Men som jag självklart ändra endel efter hur  träning går, kroppen känns, hur veckan ser ut i övrigt och även ibland, inte så ofta efter väder och vind.

Ovido - Quiz & Flashcards