Alla inlägg den 30 november 2008

Av Eva - 30 november 2008 19:23

Regn, grått och trist...
Saknar snön. Varit på julmarknad i regn, och det inger inte riktigt den rätta känslan även om självaste tomten var på plats.

Och vad passar bättre än två bilder från Florida?!
Första bilden är utanför mattältet efter målgång. Äter, dricker och dricker lite mer då jag fick gå på dopingkontroll efter målgång ( tror att topp 5 i herr och damklassen samt två slumpvis lottade till i dam/herr proklassen fick kissa). Lite pinsamt då jag var en bit efter. Och kanske ännu mer pinsamt då jag inte gratulerade herr segraren eller herr tvåan som satt och väntade på att bli kissnödiga i samma rum som mig säkert en halv timme. Gratulerade inte för att jag inte ville utan helt enkelt för att jag hade ingen aning vem de var och vilken placering de haft.

Andra bilden är från  löpningen.

Ovido - Quiz & Flashcards