Alla inlägg den 23 december 2008

Av Eva - 23 december 2008 15:25

Idag har jag åkt skidor, första gången för denna säsong.
Blev ett kort och väldigt lugnt pass skejting, på att par skidor som jag har haft ett tag:)
De har två stämplar från USM-93, där var jag med. Är inte säker på att skidorna var sprillans nya det året, men hur som helst så har de ett par år på nacken. Men de funkar fortfarande alldeles utmärkt att träna på!
Försökt att hittat resultat från denna tävling men hittade inget. Kommer ihåg att jag inte var speciell snabb på det individuella loppet ( var inte speciellt snabb överhuvudtaget när jag var 16 år) men att vi kom trea eller fyra på stafetten. Det var roligt.
Här i Piteå är det mycket snö, även fast det varit varmt och mycket av snön smält ihop. Igår snöade det igen och det kom mer snö, så nu är det alldeles vitt ute.

Kom hit i fredags men har inte kunnat åka några skidor då jag först hela lördagen var på 30-års firane, vilket var väldigt trevligt.
Sedan fick jag ett lite bakslag på min långlivade hosta, så jag vilade två dagar. Men tycker jag verkligen att jag varit sjuk nog länge och hoppas att jag kommer att bli bättre.


Ovido - Quiz & Flashcards