Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Disneyland

Av Eva - 27 mars 2008 06:12

Idag onsdag har vi varit på Disneyland.
Väldigt mycket att se. Jag gillar Disney så jag tyckte det var skoj.
Fast det är rätt så stor toch mycket att se så har de delat upp det på ett bra sätt tycker jag.
Man, eller jag blev iallafall inte helt förvirrad för att det var så stort och jag ville se allt. Utan vi kunde i lugn och ro gå runt och titta, och på det olika avdelningarna kunde man köpa diverse saker som hörde till den avdelningen. Och inte allt överallt som det kan vara på vissa ställen.
Men det var rätt mycket folk och långa köer till en del åkattraktioer, de hoppade vi över. Att stå en och en halv timme i kö för att åka något som tar ett par  minuter det orkar jag inte med.
Vi var bland annat uppe i Tarzans träd, åkte på djungelsafari och var inne i spökhuset.
Imorgon blir det lite lätt träning, fix med cykel och lite turistande.
Men först ska jag sova!
Det är jobbigt att semestra en hel dag. Nästan lika jobbigt som att träna en hel dag. Speciellt om man inte är van det!

 
 
Ingen bild

Fan

27 mars 2008 20:14

Bättre att bli trött av träningen, kanske.
Förstår samtidigt att det kan vara skönt med avkoppling.....men lägg nu fokus på rätt saker och bli stark.

 
Ingen bild

Stefan

28 mars 2008 09:27

Lycka till på Lördag!
Hälsningar
Stefan
PS Ryggsäcken satt som limmad på Birken DS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Skapa flashcards