Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Eva - 9 mars 2008 14:46

Ursäkta rubriken men nu är jag verkligen less allt regn och blåst.
Höll på att vända och cykla hem, för hur kul är det att en söndagmorgon cykla i spöregn och motvind....
Jag bara undrar.
Orsaken till att jag fortsatte cykla var att jag var på väg till ett bra simpass som jag inte vulle missa.
Känns konstigt att jag skriver detta men jag såg verkligen framemot simningen. Och när jag till slut efter 1 tim 20 min kom fram blev simningen jätte kul och bra. Så det ar värt att ta på sig alla blöta cykelkläder efter nästan två timmar i plurret och cykla hem igen. Fast då var det medvind och jag hade sällskap. Tog bara en timme hem så det var skönt.
Väl hemma var det bara av med de blöta skitiga cykelkläderna, på med löpkläder och äta lite grann innan det blev en timmes löptur på ett väldigt blött och geggigt spår. Fick balansera på pinnar två gånger eftersom hela "spåret" stod under vatten.
Men man ska inte gnälla och vara sur, fast det är jag inte nu närj agtränat klart. Nu är jag nöjd över dagens träning.
Och det regnar fortfarande.....

Ovido - Quiz & Flashcards