Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Landvetter

Av Eva - 5 september 2008 11:40

Sitter just nu på Landvetter flygplats och väntar på flyget till Zurich. Där ska jag bbli hämtad av min homestay familj och därifrån bär det av ungefär en timme i bil till Zofingen.
På söndag är det dags för tävling, 10 km löpning, 150 km cykel och 30 km löpning. Tar mellan 7,5-8 timmar skulle jag tro.
Formen är inte på topp då jag haft problem med magen ett par dagar. Mår bättre nu, men vi får se.
tyvärr och min dator också fått ett virus  och därför har det varit dåligt med upppdateringar.
Men även den är på bättringsvägen, tror jag:)
Återkommer när jag får tillgång till nätet igen.
Länk till tävlingen www.powerman.ch


 
 
Ingen bild

Christian

5 september 2008 14:05

Var det den magsjukan Martin tog med sig ner till Kina o smittade sina lagkamrater med ;)
Lycka till på Powerman , "Powerwoman"...

 
Ingen bild

Fan

5 september 2008 17:02

Lycka till Eva !

 
Ingen bild

Eva

5 september 2008 22:07

Christian, jag är helt säker pa att Martin var frisk när han for till Kina och att min "magsjuka" inte kom fran honom :)
/Eva

 
Ingen bild

Tove

6 september 2008 12:41

Kör hårt, Eva! Kram/ Tove

 
Ingen bild

Kjell o Ewa

7 september 2008 15:44

Stort grattis till silvret o ännu en toppenprestation!

 
Linda

Linda

7 september 2008 16:45

Grattis till en bra prestation!

http://www.lindaeriksson.com

 
Ingen bild

Petter (Piteå)

7 september 2008 17:07

Jag får gratulera till andra platsen i Zofingen.

Det verkar som att det gick lite tyngre andra hälften av cykeln. Men jag hoppas du känner dig nöjd trots allt.

 
Ingen bild

Martin

7 september 2008 17:33

Grattis till VM silvermedaljen!

 
Ingen bild

Fan

7 september 2008 18:39

VM Silver! Bra kört och Grattis!

 
Ingen bild

Tove

7 september 2008 21:10

Härligt jobbat, Eva! Grattis!

 
Ingen bild

Eva

8 september 2008 08:44

Tack för alla gratulationer.
Kram eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards