Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Skidor

Av Eva - 12 januari 2009 18:30

Igår hade jag massa att skriva om, men efter en tidig morgon simning och sedan jobb hela dagen är mitt huvud ganska tomt.
Men vi var iallafall och åkte skidor i går, i Landvetter på konstsnöspår. Spåret mätte ca 1,2 km och var proppfullt med folk. Stor som små, bra som dåliga åkare. Tror aldrig jag sett så många skidåkare på ett så kort spår förr.
Men det var roligt. Först tyckte jag att det var trist men så efter en halvtimme blev det skoj. Åkte ett par gånger i skejtingspåret också, där var det bara ner och upp. Idag har det regnat och blåst nästan hela dagen så jag är rädd för att spåret regnat bort nu....
Efter skidåkningen blev det ett distanspass i löpning och även lite styrketräning på det.
Idag har jag nästan vilat, men bara nästan för jag var och simmade i morse, innan jobbet.

Till helgen väntar simläger i Falkenberg. Så jag behövde dagens simpass. Ligger som sagt var lite efter med min simning.
Blir jobbigt, men förhoppningsvis väldigt nyttigt och lärorikt med en helhelg i simningens tecken.


 
 
Ingen bild

nicke nyfiken

15 januari 2009 06:21

Hej Eva,

Kan du inte skriva lite om vad som väntar dig 2009. Träningsupplägg, ev. tävlingar, nya prylar mm

Lycka till ........// nicke

 
Ingen bild

Eva

15 januari 2009 21:14

Jag har inte riktigt bestämt mig vilka tävlingar jag ska satsa på inför 2009.
Men jag lovar att uppdatera min hemsida så fort jag bestämt mig.
Mvh
Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 10 maj 2010 23:07

Här kommer jag att blogga fortsättningsvis http://twitter.com/thuleadventure www.thuleadventureteam.com www.evanystrom.comhttp://www.facebook.com/#!/pages/Thule-Adventure-Team/264798978667?ref=ts  Thule Adventure teams "fan club" på facebook. G...

Av Eva - 1 maj 2010 08:27

Grått ute och regnet hänger i luften idag igen. Var är solen kan man ju undra?! Verkar som att det ska bli lite bättre väder imorgon, man kan ju alltid hoppas på det. Ska iväg och simma snart, inomhus   . Satt och läste Outside träning 2010 till ...

Av Eva - 30 april 2010 18:54

Ledig dag = cykeldag. Blev ett långpass på cykeln idag. Hade tur och klarade mig rätt bra från regn under passet. Fick ta av och på regnjackan ett par gånger bara :) Just nu regnar det desto mer. I Kina gick det också bra även om teamet hade det tu...

Av Eva - 28 april 2010 15:53

Förmiddagens cykelpass vimlade av fina vitsippor i skog och mark! Kan tänka mig att eftermgens löppass kommer att kantas av ännu fler vitsippor! Det är härligt med vår! I Kina går det bra. Thule Adventure Team vann första etappen och blev tvåa på...

Av Eva - 25 april 2010 21:25


I torsdags åkte Martin till Kina för att tävla i Baise International Outdoor Quest‏. Tävlingen startar i morgon måndag och är en fyra dagars etapp tävling.Thule Adventure team i Kina består av:  Richard och Elina Ussher, Martin och Karl ( ej me...

Ovido - Quiz & Flashcards