Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Eva - 12 juli 2009 09:38

I fredags eftermiddag tog jag och Martin våra cyklar och cyklade till Värnamo. Där vi hade bokat ett hotellrum ( som jag vunnit presentkort i våras). Vi kom fram på kvällen så det var bara att äta middag och sedan sova. På lördagmorgon blev den en lång frukost innan vi satte oss på cyklarna och cyklade hem igen. Ingen av oss hade någon cykeldator i kopplad men det var minst 18 mil enkel väg. Bra träning  i det gråa, lite regnig vädert. Tog en stund längre tid att komma hem då det var motvind på vissa sträckor.

Denna vecka har varit en riktig bra distans vecka, både på cykeln och i löpning.
Simmat har jag också gjort en del men inte så långt.
Vad jag saknar just nu är sommaren.
Det var ju så varmt och härligt för ett tag sedan men nu är det mesta bara grått och regn från och till.
Idag ska jag vila, kanske simma, innan en ny hård träningsvecka startar imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards